TapasTheater zoekt een Digital Marketeer

TapasTheater is het nieuwste en meest innovatieve theater van Nederland en biedt bezoekers een unieke pick ’n mix ervaring. Op de begane grond is een trendy food- en winebar. In de kelder zijn vier kleine theaterzaaltjes voor 10-15 bezoekers, waar vier voorstellingen van 20 minuten (in alle genres) vier keer op een avond te zien zijn. Je kan binnen komen en gaan wanneer je wilt en er is tijd genoeg om één of meerdere voorstellingen te bezoeken. In de bar op de begane grond kan je bij kletsen, borrelen en/of eten, zo veel als je wilt, op het moment dat je dat wilt. Publiek stelt in TapasTheater dus zelf hun ideale, stress- én barrièrevrije avond samen:

  • Je hoeft niet ver van te voren kaartjes te reserveren, maar kunt gewoon binnen lopen
  • Je kunt niet te laat komen, want ieder kwartier begint weer een nieuwe voorstelling
  • Je hoeft niet twee uur op je stoel te zitten, want een voorstelling duurt 20 minuten
  • Je hoeft niet te stressen met eten, want dat doe je tussen de voorstellingen door
  • Je hoeft je drankje niet te adten als de bel gaat, want je neemt je glas mee naar de voorstelling

Hiermee maakt TapasTheater theater toegankelijk voor een veel bredere doelgroep: mensen die wel interesse hebben in theater, maar in de praktijk niet of nauwelijks gaan.

Wat zoeken we?

TapasTheater opende een half jaar geleden haar deuren. Reacties van publiek, artiesten en media (Volkskrant, Theaterkrant, Parool, Telegraaf, etc.) zijn lovend. Om de groei te versnellen is TapasTheater per direct op zoek naar een digitale marketeer. Hij/zij zal de bekendheid en vindbaarheid van TapasTheater bij de potentiële doelgroepen, zowel B2C als B2B, vergroten door middel van SEO, paid social campagnes en andere (digitale) kanalen (zoals ervoor zorgen dat TapasTheater in alle belangrijke overzichten van (bijzondere) evenement locaties opgenomen wordt). Dit betreft een functie voor 2-3 dagen per week, in eerste instantie voor 3 maanden, verlenging mogelijk. Zowel loondienst als freelance is mogelijk.

Wie ben jij?

  • Enkele jaren ervaring met dagelijks uitvoering van SEO en paid social / performance marketing op meerdere platforms (met name Facebook en Instagram, idealiter ook Twitter, Google Display, etc.)
  • Ervaring met ontwikkelen en optimaliseren van advertenties voor deze platforms
  • Numeriek ingesteld, gefocust op conversie
  • Aanpakker en doorpakker
  • Ervaring in/affiniteit met de theaterwereld is nuttig, maar niet noodzakelijk

Wat bieden wij?

  • Werken in én voor de gaafste theater-startup van Nederland
  • Inspirerende werkplek in hartje Amsterdam: dagelijks contact met artiesten en bezoekers
  • Deel van klein, enthousiast team
  • Flexibele werktijden
  • Gratis alle voorstellingen (en repetities) bezoeken
  • Lekkere lunch tijdens werkdagen
  • Salarisindicatie €2.500 per maand (op fulltime basis)

Heb je interesse?

Stuur je sollicitatie z.s.m. naar Tessa Harmsen via tessa@tapastheater.nl. Voor vragen bel je naar 020-7759425. Meer info over TapasTheater vind je op:
www.tapastheater.nl
www.facebook.com/tapastheater
www.instagram.com/tapastheater