VACATURE
OFFICE- & FLoorMANAGER

TapasTheater is een van de leukste (vinden we tenminste zelf ;) en snelst groeiende theaters van Nederland (dat is wel écht zo).

Om deze groei te accommoderen, is TapasTheater op zoek naar een pro-actieve Office- en Floormanager (vanaf 24 uur p/w) voor 5 dagdelen in de week. Je richt je op de dagelijkse gang van zaken binnen TapasTheater, bent het eerste aanspreekpunt voor artiesten en (horeca-)leveranciers en bent de rechterhand van de directie. Daarnaast ondersteun je als spin in het web het kernteam waar nodig. 


De functie is een leuke en uitdagende combi van gebouwbeheer, monitoren van voorraad en verwerken van bestellingen tot administratie en artiestenbegeleiding. Aan afwisseling en uitdaging geen gebrek!
 

Over TapasTheater

TapasTheater is een uniek concept waar theater en horeca elkaar ontmoeten. Elke avond spelen drie verschillende voorstellingen van 20 minuten elk drie keer in z’n eigen theaterzaaltje in het souterrain. Van toneel tot muziek en van cabaret tot musical. Bezoekers kiezen zelf of ze 2 of 3 voorstellingen zien en/of ze deze voorstellingen afwisselen met lekker eten en gezellig borrelen in onze foodbar op de begane grond. 

Tevens biedt TapasTheater theatermakers de kans zich in de kijker te spelen. Zekrijgen coaching op artistiek en zakelijk vlak, gratis repetitieruimte en bouwen hun eigen publiek en netwerk op. TapasTheater is op die manier een onmisbare plek geworden voor jong, aanstormend theatertalent. Vele talenten hebben bij TapasTheater de volgende stap in hun carrière gezet. Lisa Ostermann won het Leids Cabaret Festival, Milène van der Smissen werd geboekt voor een landelijke theatertour en Lisse Knaapen is gescout voor de hoofdrol in een productie voor de grote zaal. 

Functie

De functie van Office- & Floormanager is een leuke en uitdagende combi van artiestenbegeleiding en gebouwbeheer tot monitoren van voorraad, verwerken van bestellingen en administratie.

 

Om je een idee te geven: je plant repetities voor de artiesten in, helpt onze vormgever mee de zaaltjes in te richten en zorgt dat alle benodigdheden voor de voorstelling aanwezig zijn. Tijdens hun speelperiode ben jij het eerste aanspreekpunt voor de artiesten. Mocht er iets aan de hand zijn, denk jij oplossingsgericht met ze mee. Je bent óók het eerste aanspreekpunt voor verschillende (horeca)leveranciers, doet bestellingen en verwerkt ze. Je houdt de administratie van TapasTheater bij, handelt cadeaukaarten af en neemt de telefoon op. Tenslotte draai jij je hand niet om voor allerlei hand- en spandiensten die moeten gebeuren om een theater- én horecabedrijf up & running te houden. 


Dit ben jij 

Jij bent een enthousiaste teamspeler met groot verantwoordelijkheidsgevoel en organisatietalent. Je kan creatief en oplossingsgericht denken maar bent vooral óók een aanpakker. De ideale kandidaat is bijzonder flexibel, handig en voelt zich niet te goed om in te springen waar nodig. Affiniteit met theater is een pré, maar niet noodzakelijk. In principe ben je 5 dagdelen (met name ochtenden) aan het werk tijdens de werkweek. Eventueel weekendwerk is altijd in overleg. Je bent woonachtig in Amsterdam of directe omgeving.


Dit bieden wij

Naast compensatie conform theater-CAO biedt TapasTheater een inspirerende werkplek, gratis theatervoorstellingen, gratis lunch, twee teamuitjes per jaar, trainingen en samenwerking met een jong, enthousiast team. TapasTheater is steeds meer een ontmoetingsplek voor interessante spelers binnen de theaterwereld. Tot slot is deze functie is ideaal als je een carrière ambieert in het theater en/of de horeca maar niet persé in de avonden wilt werken.

Interesse? 

Stuur je motivatiebrief en CV zo snel mogelijk (maar in ieder geval uiterlijk zondag 1 mei) naar Tessa via tessa@tapastheater.nl. Voor vragen bel je naar 020-7759425.